Gå til innhold

Youtube som fritidsaktivitet


0wner170

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

ja som sagt tidligere i tråden har vi nettop begynt mik og det må vi skaffe senere aner ikkje om noen andre som vil være med hadde en ei stund men han ville ikkje alikevell og det vi egentlig trenger feedback om er om det er intressangt

youtube kommentering er interresant for de som liker gaming å de spillene dere spiller. men det er bare dere som kommenterer som kan gjøre det interresant. visst dere går i gjennom en video uten å si så serlig mye blir det jo ikke underholdene. visst dere snakker om gameplayet eller holder dere til en spesiell ting er det interresant.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal jeg være helt ærlig var dette elendig. Men det kan bli bra. Kjøp en ny mic, du kan få en veldig god mic billig. Jeg ville også lagt til etikketer så det blir enklere å finne videoene dine, vet ikke om du har gjort det dog. Navne på videoene dine ville jeg kallet noe sånn som Let`s play Minecraft - Episode 1 istedenfor gråe kjedelige Fbt.server 06. Dere er også litt barnslige, kan godt prøve og leke litt eldre samtidig som dere har litt skikkelig humor. Lær av de kjente, PewDiePie o.l. Stå på!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Skal jeg være helt ærlig var dette elendig. Men det kan bli bra. Kjøp en ny mic, du kan få en veldig god mic billig. Jeg ville også lagt til etikketer så det blir enklere å finne videoene dine, vet ikke om du har gjort det dog. Navne på videoene dine ville jeg kallet noe sånn som Let`s play Minecraft - Episode 1 istedenfor gråe kjedelige Fbt.server 06. Dere er også litt barnslige, kan godt prøve og leke litt eldre samtidig som dere har litt skikkelig humor. Lær av de kjente, PewDiePie o.l. Stå på!

'????? hvor kan jeg kjøpe billig mic
Lenke til kommentar

Hei. Jeg kan sikkert støtte dere litt, og i hvertfall se på videoene deres :

 

Men det beste er vel å kjøpe et godt headset, for så å kjøpe en ekstern mic du kan feste i borde eller noe. Det pleier som regel å lønne seg ;)

 

Edit: Så lys og søt stemme på en av dere Hehe :)

Endret av EveryGameGamer
Lenke til kommentar

Hei. Jeg kan sikkert støtte dere litt, og i hvertfall se på videoene deres :

 

Men det beste er vel å kjøpe et godt headset, for så å kjøpe en ekstern mic du kan feste i borde eller noe. Det pleier som regel å lønne seg ;)

 

Edit: Så lys og søt stemme på en av dere Hehe :)

eg vett eg har velig lys stemme btw det er eg som har den stemmen så koselig at du kan støtte å se videoene skal snart legge ut flere har en mikrofon headsette er branok men kan noen se hva di synnes om denne miuken som jeg har phillips SBCMD150
Lenke til kommentar

Nå er jeg ikke akkurat så dreven innenfor mikrofoner, så du får høre med noen andre.

 

Når det gjelder grammatikken din, burde du skjerpe deg litt. Det ville gjort det utrolig mye mer behagelig å lese ;)

 

Du kan godt legge meg til på steam om du vil. Kommer ikke på så mye nå, men det er flust av spill på steam. Det er også et tilbud som gir deg alle spillene i gta-serien for 7,5€. Anbefaler deg å kjøpe det i hvertfall.

Endret av EveryGameGamer
Lenke til kommentar

Leste du noe av det jeg skrev over? Hvis du ikke gjorde det, les det igjen, og gjerne svar ut ifra det. Etter det har blitt gjort, kan jeg gi deg et par tips :)

 

Sorry, det med grammatikken. Jeg bruker ikkje det når eg skal skrive fort. Kva heiter du på steam da? vil gjerne adde deg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Dere må bare stå på! Jeg driver selv med YouTube på fritiden og kommer til å gjør mye commentary snart.

Vil bare gi dere et tips, vær obs på uttale og ikke bruk ord som dere ikke forstår. Holder dere på en stund så vil dere nok komme langt. Ikke gi opp selv om dere ikke får viewers eller subs med det første, dem kommer strømmende inn etterhvert. ;)

 

Uansett, lykke til! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...