Gå til innhold

Youtube som fritidsaktivitet


0wner170

Anbefalte innlegg

jeg og en kompis av eg driver litt med engelske komenterty men vett ikkje om di er så bra hadde vært bra å fått litt respons og tilbakemelding :p vi har nettop begynt da skulle gjerne ønske noen kunne sjekket den ut og viss noen er flinke med photoshop om noen kunne redigert en kanal template for oss :)

Endret av 0wner170
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

så litt på kanalen deres. første jeg la merke til var at dere ikke hadde noen abbonenter. en mulighet for å få flere abbonenter og flere visninger er at dere kan finne andre folk som dere som driver med youtube, så kan dere kansje lage videoer i lag. mikrofonen dere bruker var heller ikke 100% . går man inn for å drive med youtube må bra mikrofon være på plass.

Lenke til kommentar

ja som sagt tidligere i tråden har vi nettop begynt mik og det må vi skaffe senere aner ikkje om noen andre som vil være med hadde en ei stund men han ville ikkje alikevell og det vi egentlig trenger feedback om er om det er intressangt

 

 

så litt på kanalen deres. første jeg la merke til var at dere ikke hadde noen abbonenter. en mulighet for å få flere abbonenter og flere visninger er at dere kan finne andre folk som dere som driver med youtube, så kan dere kansje lage videoer i lag. mikrofonen dere bruker var heller ikke 100% . går man inn for å drive med youtube må bra mikrofon være på plass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...