vitty Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 touchskjermer er tyngre da de har en glassplate forran. Pr. i dag kjenner jeg ikke til noen touchskjermer som ikke har glassplate forran. De får fort også en speilfunksjon som er ugunstig i lyse værelser/ute.(dette er dog en smakssak da bildet ofte ser penere ut på blanke skjermer). Lenke til kommentar
Well Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 touchskjermer er tyngre da de har en glassplate forran. Pr. i dag kjenner jeg ikke til noen touchskjermer som ikke har glassplate forran. De får fort også en speilfunksjon som er ugunstig i lyse værelser/ute.(dette er dog en smakssak da bildet ofte ser penere ut på blanke skjermer). Ja, etter nå å ha sett den RL i Samsung Series 5, var jeg ikke imponert. Siden den kun kommer i glossy, reflekterende skjerm har jeg bestemt meg til å forsøke å holde ut til slutten av mars, når ny Series 9 og 7 kommer med 1920x1080-oppløsning i stedet. (Så kan andre sitte med sine touch screens og få nakkekink og myse i dagslyset!) I flg NetOnNet veier den nye Series 7 1,6 kg så kan hende at det blir utslagsgivende, slik at jeg heller velger den nye Series 9 på 1,16 kg ! 1,16 kg!! Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 (endret) Fant ut at jeg ville ha noe nytt og det ble en ny Dell XPS på meg, denne har 12,5" med full HD og har fått knall reviews alle steder, kjøpte den råeste versjonen med den nye i7 prosessoren på 2,0GHz/3,1GHz turbo og GMA grafikk på 1,2GHz, er på tilbud fram til 13/3 (10%) og som vanlig får du enda bedre pris hos Dell om du ringer dem, klarte å få den nedsatt med 400kr. i tillegg til de 10 %, totalt 10900kr.inkl.frakt http://www.lydogbild...est/dell-xps-12 Denne jeg kjøpte (den til 11330kr): http://www.dell.com/...no&s=dhs&~ck=mn Men min snart 6 år gamle Dell XPS m1330 lever enda i beste velgående og er overtatt av min datter på 8år, og er sikker på at denne vil kunne gi respektabel ytelse minst 3år til med sin Intel Core 2 Duo T9300 (2,5GHz og 6MB L2) Endret 11. mars 2013 av Re-Offender Lenke til kommentar
Well Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Da ville jeg ha noe nytt og det ble en ny XPS på meg, denne har 12,5" med full HD og har fått knall reviews alle steder, kjøpte den råeste versjonen med den nye i7 prosessoren på 2,0GHz/3,1GHz turbo og GMA på 1,2GHz, er på tilbud fram til 13/3 (10%) og som vanlig får du enda bedre pris hos Dell om du ringer dem, klarte å få den nedsatt med 400kr. i tillegg til de 10 %, totalt 10900kr.inkl.frakt http://www.lydogbild...est/dell-xps-12 Denne jeg kjøpte: http://www.dell.com/p/xps-12-l221x/pd?c=no&cs=nodhs1&l=no&s=dhs&~ck=mn Men min snart 6 år gamle Dell XPS m1330 lever enda i beste velgående og er overtatt av min datter på 8år, og er sikker på at denne vil kunne gi respektabel ytelse minst 3år til med sin Intel Core 2 Duo T9300 Fortell så snart du har fått testet den litt.. og fortrinnsvis før tilbudet går ut . (Jeg var på nippet jeg også til å gå for den etter den enestående omtalen, men jeg er likevel lite fristet av blank skjerm og den høyere vekten. Jeg syns også touch skjermen som jeg har sett virket mindre klar enn andre skjermer, kanskje pga ekstra glasslag?) Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 (endret) Vel, tilbudet går ut nå på onsdag og det er noe leveringstid om du skal ha den versjonen som har den nye Intel® Core™ i7-3537U som ble sluppet nå i februar 2013, beregnet ankomst til min hjemmeadresse er 2.april Så rekker nok ikke å gi noen omtale før tilbudet går ut. Skjermen har enorm lysstyrke og den beste innsynsvinkelen på det som er i salg nå for tiden, så tror ikke du skal bekymre deg for dette (IPS og 400 nits). Og best av alt, gorillaglass slik at du ikke behøver å bekymre deg for riper. Innsynsvinkelen er noe av det mest kritiske når du skal ha deg bærbar, jeg har sett mye dritt i salg og for meg er dette ekstremt viktig. Blir digg med 12,5" nettbrett og selv om den har litt vekt gjør det ingenting da jeg kun skal bruke den sittende. Og som alltid med Dell kan man prute enda mer om man ringer, si at du skal ha gratis frakt og et lite avslag ellers så kjøper du deg en Samsung Tipper du kan tyne selgeren enda mer ned i pris enn jeg gjorde, mulig helt ned i 10500kr. om du er litt god å snakke for deg Hvis du ser på dette bildet er den genial for å se på film i seng eller sofa, tror ikke mange andre nettbrett er like praktisk, du har jo en genial "stand" i selve konstruksjonen. Maskinen er nesten som et kinderegg, du får flere overraskelser i samme pakke Endret 16. mai 2013 av Re-Offender Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå