omarsbok Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 For litt siden så fucka lyden seg opp på pcen. Før dette hadde jeg vanlig "mikrofon inngang" og "opptak av avspilling". Opptak av avspilling mistet jeg da jeg skulle installere en ny driver. Er det noen som vet hvordan jeg kan få tilbake opptak av avspilling? Setter utrolig stor pris på om noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar
Web King Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Mange ting du kan gjøre her for å få fikset på dette problemet. Evt prøv dette: Åpne -Startmenyen- deretter skriv: Gjenoppretting Trykk på "Åpne systemgjenoppretting" Så kan du velge imellom "Anbefalt gjenoppretting" eller "Velg et annet gjenopprettingtingspunkt" Som du forstår selv, så ville jeg ha sett over hvilke oppdateringer datamaskinen din har tatt. Se på datoen, og se om du kan finne en dato som gjeller før hendelsen med problemet ditt oppstod. Lenke til kommentar
omarsbok Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 Kunne du ha hjulpet meg over teamviewer? -omarsbok Lenke til kommentar
Web King Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Kunne du ha hjulpet meg over teamviewer? -omarsbok Okei. Kontakt meg på: [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå