Gå til innhold

QWERTY - Informative nyheter

Generelle spørsmål om hvordan du ønsker nyheter  

1. 1. Ville du vært interessert i en slik nettside/avis?

• Nei, jeg har allerede nok nettaviser å lese.
      0
    • Nei, jeg er mer interessert i å vite mye mer om bakgrunn for nyheter og mer fakta.
      0
    • Ja, jeg kunne tenke meg å bruke denne nettsiden hvis den kommer opp.
      0

Anbefalte innlegg

Prosjekt: QWERTY

Funksjoner til QWERTY

- Korte og informative artikler, du trenger ikke bla lenge for å få siste nytt.

- Stor variasjon i kategorier, f.eks filmer og IT.

- Bla i artiklene på en genial måte.

- Nettsidene er svært gode for visning på mobil.

Innledning

QWERTY er et lite prosjekt jeg har holdt på med en god stund, og som egentlig dukket opp av seg selv. I begynnelsen var tanken bare å kose seg litt med diverse HTML og CSS, men etterhvert begynte jeg å implementere artikler, kommentarer og lignende.

QWERTY er i dag kun et prosjekt, men dersom dere her på diskusjon.no liker ideen vil jeg ferdigstille prosjektet, og begynne å publisere artikler.

Hva er QWERTY?

QWERTY kan bli et nettsted hvor skribenter publiserer små nyheter svært ofte om alt fra film, tekno-musikk til generelle IT-nyheter.

Hvorfor holder det ikke med tek.no (& co)?

Det finnes naturligvis nettsteder i Norge som fokuserer på IT-nyheter, men disse oppdateres ikke så ofte som jeg ønsker og artiklene deres er lange. Ofte så lange at mange ikke engang orker å lese det. Dagens publikum ønsker generelt sett informasjon så fort og kort som mulig. Nyheter som kan bli publisert på QWERTY vil være på alt fra 3 til 7-8 linjer lange. Dette betyr at du ikke trenger å bla lenge for å komme til poenget.

Jeg har også laget en spesiell funksjon på artiklene, som gjør at du kan bla ved å klikke på venstre- og høyre piltast. Ikke helt optimalt for mobil og nettbrett, men det tenker jeg å løse på en annen måte.

Kan jeg se på nettsiden?

Ja, den ligger her. Husk på at alt som står der kun er fiktive nyheter. Integreringen til forumet er heller ikke helt optimal.

Jeg setter stor pris på alle tilbakemeldinger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...