samaron Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Heisann! Har et litt sært problem som jeg har hatt i ett år nå. Gikk over fra Windows XP til Windows 7, etter det får jeg ikke opp krøllalfa, pund eller dollar tegnene på tastaturet. Hverken med Ctrl + Alt eller AltGr fungerer med disse tastene. De andre tegnene på disse tastene fungerer helt normalt, som resten av tastaturet. Kjøpte nå et nytt tastatur i håp om å løse problemet, men det vedvarer. Har prøvd med ulike andre tastatur også uten hell. Regionale instillinger er som dem skal være. Noen som har anelse hva som forårsaker dette? - Frank Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Regionale innstillinger er veldig ofte en kilde til slike problemer. Jeg anbefaler at du bytter alt av regionale innstillinger til f.eks Engelsk USA, restarter maskinen, bytter tilbake til Norsk Bokmål og restarter maskinen på nytt. Det bør få satt alle innstillinger skikkelig. Lenke til kommentar
Steinegal Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 har du et asus skjermkort og installert GPU Tweak? I såfall så går du inn i GPU tweak og deaktiver tastatur snarveier så funker de nok igjen Lenke til kommentar
samaron Skrevet 23. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2013 Du hadde løsningen, Steinegal! Takk skal du ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå