anders_bartley Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Hei Sjekk ut videon vi laget og gi tilbakemelding På forhånd takk. Lenke til kommentar
o39k Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Rått det dere driver med! Hvor mye luft kjører dere i dekkene? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Fett! Er dette ved gokartbanen i ved haugesund ? Har vært der å kjørt løp en gang, og syns det så kjent ut det fjellet, gikk rundt der kveldstid å snakka i telefon Eller ligna iallefall på det fjellet jeg snakka i tlf på Lenke til kommentar
anders_bartley Skrevet 12. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2013 Fett! Er dette ved gokartbanen i ved haugesund ? Har vært der å kjørt løp en gang, og syns det så kjent ut det fjellet, gikk rundt der kveldstid å snakka i telefon Eller ligna iallefall på det fjellet jeg snakka i tlf på Det er på Årabrot ved haugesund ja. Rett ved siden av gokart banen Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Er bare 3 år siden jeg var der God hukommelse med andre ord Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 imponerende! hva heter sangen i videoen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå