Crazy Joe Davola Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Resident Evil 6 til 99,-. Frister litt. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Ser ut til at El Shadday er region locked. Skulle gjerne kjøpt det for 2,99$, og i Norge finnes det ikke på GOD. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Du kan kjøpe det for 69,- på Komplett.no. Vil si det er verdt det kun for å oppleve det visuelle. Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 28. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2013 RE6 til 99kr ja. Spillet er ganske dårlig men den prisen er bra. Spilte gjennom en story men orket ikke de to resterende da. Spillet er jo alt for svært. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Skippet RE6, men kjøpte Call of Duty 4 Modern Warfare for 59,- og Call of Juarez for 17,70. To meget gode spill. Sprøtt at MW3 koster 249,- på salg. Hadde plukket det opp om det også kostet 59,-. Black Ops 2 for 499,- er jo også en vits. Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 2. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2013 Dagens tilbud. Batman Arkham City Borderlands Borderlands 2 Fable III Dead Island Fallout New Vegas Portal 2 Red Dead Redemption Dishonored Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 4. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2013 Max Payne 3 for 29kr. Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 4. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2013 Tror Left 4 Dead 2 er også bare 29kr, vet ikke helt da jeg har kjøpt det før og ser derfor ikke prisen. Metal gear spillene er 17 og 29 kr tror jeg. Disse kommer vel litt senere i dag. Mortal Kombat Mortal Kombat vs. DCU Street Fighter IV Street Fighter X Tekken Super Streetfighter IV Arcade Edition Tekken 6 Tekken Tag Tournament 2 The King of Fighters XIII Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Max Payne 3 for 29,- er jo så billig at det ikke er noe å lure på, selv om jeg har det på PC fra før. Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 4. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2013 Kjøpte også Tekken Tag Tournament 2 for 59kr. Veldig bra pris for et såpass nytt og faktisk bra Tekken spill. Og Mortal Kombat vs DCU, det vet jeg mindre om men tok det fordi det var 17kr tror jeg. Og fordi det nyeste Mortal Kombat spillet, som også er på salg, var kjempebra. Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 12. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2013 En del fler på tilbud fra og med i idag av en eller annen grunn. Kane and Lynch 2 - 59kr. Faktisk ganske bra. Sleeping Dogs - 59kr. Et knallspill. Kjøp med en gang hvis du ikke har spilt. Mini Ninjas - 59kr. Greit nok. Tomb Raider Underworld - 59kr. Supreme Commander 2 - 99kr. Strategi. Holder meg langt unna. Tror det er noen fler også. GTA4 er også ukens tilbud for gold, 59kr tror jeg, Pluss halv pris på lost and damned and gay tony. Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 En del fler på tilbud fra og med i idag av en eller annen grunn. Kane and Lynch 2 - 59kr. Faktisk ganske bra. Hvor finner du disse? Ser ingenting på marketplace om noe tilbud, min box finner ikke kane and lynch 2 en gang.. Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 12. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2013 (endret) Hvor finner du disse? Ser ingenting på marketplace om noe tilbud, min box finner ikke kane and lynch 2 en gang.. http://marketplace.x...15-d802534307f8 På norsk heter vel mappa på xboxen forespørselsbaserte spill. Bare let opp spillene alfabetisk. Mulig det er litt tidlig og det kommer opp reklame for tilbudet i menyene senere. Endret 12. mars 2013 av Knuttsen Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 http://marketplace.x...15-d802534307f8 På norsk heter vel mappa på xboxen forespørselsbaserte spill. Bare let opp spillene alfabetisk. Mulig det er litt tidlig og det kommer opp reklame for tilbudet i menyene senere. Måtte lete opp alfabetisk for å finne det ja, rart. Men da fikk jeg kjøpt det, takk for tips Ganske kult ja, gøy å spille co-op med en kompis. Men er alt for kort, så da passer det bra med 59,- Hvor finner du liste over spilla på tilbud? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå