archongamer Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Har plutselig fått et problem at min Samsung Note II gir beskjed om at den mangler sim kort. Har prøvd å restarte telefonen flere ganger. Tatt ut og inn sim kort, og resatt telefonen til fabrikkinstillingene. Fortsatt samme feilen. Telefonen virket helt fint for så bare helt plutselig få denne feilen, og telefonen var på hele tiden og lå i laderen. Noen som har vært borte i samme problem og vet om dette er en feil med telefonen eller hos opperatøren så jeg evt. kan gå å få et nytt sim kort for å løse dette? (Sitter på en hytte for øyeblikket, så har ingen ekstra telefon jeg kan ringe til Telenor å høre med de om feilen ligger hos de) Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Å prøve å bytte simkort er vel det eneste du kan gjøre. Er det noen andre der som kan låne deg ett stk simkort så du kan prøve? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 23. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2013 Hørte med nabohytta her, men telefonen der hadde stort sim kort og jeg har micro sim. Men tar en tur ned til sentrum og ser om jeg finner en telekiosk så jeg kan få meg et nytt sim kort. Fikk ringt telenor, og fra de så sim kortet ut til å være i orden, og de visste ikke hva feilen kunne være. Krysser fingre for at nytt sim kort vil ordne det, og at jeg slipper å sende telefonen inn på reperasjon. Typisk at slikt skjer når man er langt hjemmefra :/ Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 23. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2013 Nytt sim kort ordnet problemene heldigvis 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå