Arodem Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Én heldig leser får velge fra over 4500 spill. Les hele saken Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Tåpelig at man må være over 18 for å delta! Man har jo aldri trengt å være det i helgekonkurransene før... Er dette noe dere har begynt med nå og vi kommer til å se mer av fremover, eller er denne konkurransen et engangstilfelle? Lenke til kommentar
Sursokken Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Tåpelig at man må være over 18 for å delta! Man har jo aldri trengt å være det i helgekonkurransene før... Er dette noe dere har begynt med nå og vi kommer til å se mer av fremover, eller er denne konkurransen et engangstilfelle? Ikke at jeg vet det for sikkert, men kanskje siden noen av spillene har 18årsgrense? Mest logisk iallefall 1 Lenke til kommentar
KAS Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 (endret) Spillenes aldersgrense er uansett veiledende. Kan i og for seg forstå hvorfor de setter aldersgrensen, men spørsmålet er jo om den blir den håndhevet? Endret 23. februar 2013 av KAS Lenke til kommentar
Detroxxed Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Tåpelig at man må være over 18 for å delta! Man har jo aldri trengt å være det i helgekonkurransene før... Er dette noe dere har begynt med nå og vi kommer til å se mer av fremover, eller er denne konkurransen et engangstilfelle? tror ikke er verre enn at du må være 18 år for å oprette en konto, så dermed må du være 18 år for å utnytte eventuell gevinst. er du ikke 18 så kan du jo bare få en av foreldrene dine til å sende besvarelsen for deg. (de blir sikkert ikke lei seg om de\du sparer lommepengene dine på gratis spill) 2 Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 23. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2013 Tåpelig at man må være over 18 for å delta! Man har jo aldri trengt å være det i helgekonkurransene før... Er dette noe dere har begynt med nå og vi kommer til å se mer av fremover, eller er denne konkurransen et engangstilfelle? Heisann. Dette var en misforståelse fra min side. Alle kan delta. 4 Lenke til kommentar
Space Core Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Er DLC utgivelser inkludert i premien eller kan man bare velge vanlige spill? Lenke til kommentar
Moridin82 Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 lykke til folkens! Lenke til kommentar
h4nseN Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Jaja, så på GamersGate.com. Så de hadde Stronghold Crusader, det var tider det, med det spillet der! Heldigvis, så har jeg det i hyllen min ^^ Og slipper å kjøpe det Lenke til kommentar
Yngve05 Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Selv om jeg nå ser at det ikke er 18 års grense allikevel, er det et dårlig argument at spillet/spillene man kan vinne har 18års grense. Selv om et spill har 18 år i pegi rating, kan en som er 10 år kjøpe spillet, siden pegi er retningslinjer og ikke tatt opp som lov i Norge. Grunnen til at Gamer kan si at det er 18 års aldersgrense for en konkurranse, er at selgeren har rett til ikke å selge en som er under 18 år et spill med 18 i pegi rating. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå