Gå til innhold

Vinn ti valgfrie spill fra GamersGate.com (Mac, Win)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tåpelig at man må være over 18 for å delta! Man har jo aldri trengt å være det i helgekonkurransene før... Er dette noe dere har begynt med nå og vi kommer til å se mer av fremover, eller er denne konkurransen et engangstilfelle?

Ikke at jeg vet det for sikkert, men kanskje siden noen av spillene har 18årsgrense? Mest logisk iallefall

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tåpelig at man må være over 18 for å delta! Man har jo aldri trengt å være det i helgekonkurransene før... Er dette noe dere har begynt med nå og vi kommer til å se mer av fremover, eller er denne konkurransen et engangstilfelle?

tror ikke er verre enn at du må være 18 år for å oprette en konto, så dermed må du være 18 år for å utnytte eventuell gevinst.

er du ikke 18 så kan du jo bare få en av foreldrene dine til å sende besvarelsen for deg. (de blir sikkert ikke lei seg om de\du sparer lommepengene dine på gratis spill) :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Heisann. Dette var en misforståelse fra min side. Alle kan delta. :)

• Liker 4
Lenke til kommentar

Selv om jeg nå ser at det ikke er 18 års grense allikevel, er det et dårlig argument at spillet/spillene man kan vinne har 18års grense. Selv om et spill har 18 år i pegi rating, kan en som er 10 år kjøpe spillet, siden pegi er retningslinjer og ikke tatt opp som lov i Norge. Grunnen til at Gamer kan si at det er 18 års aldersgrense for en konkurranse, er at selgeren har rett til ikke å selge en som er under 18 år et spill med 18 i pegi rating.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...