slowmoris Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 asus n13219 D33005 wlan Trenger wlans driver til dette hovedkortet. finner ikke noe på nettet. Har ikke cd-en desverre.:/ Finnes det en side for alle hovedkort der man kan skrive inn modell og sånne ting? Lenke til kommentar
slowmoris Skrevet 22. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2013 socket 940 amd Lenke til kommentar
slowmoris Skrevet 22. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2013 http://www.asus.com/Motherboard/M4N78AM/#support_Download_30 fant den. men det er ikke no wlan driver / ethernet der. Lenke til kommentar
slowmoris Skrevet 22. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2013 jeg innstalerte chipsett driveren og der følger med alt. inkludert lan driver. men det funker ikke as. Lenke til kommentar
slowmoris Skrevet 23. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2013 Noen tips? Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Hva slags PC er dette? Selvbygd? Når jeg følger lenken din, står det ikke noe om WLAN under spesifikasjonene til hovedkortet. Er du sikker på at det er riktig hovedkort? Det trådløse kortet kan være et ekstra kort som er satt inn. Når jeg Googler asus n13219 D33005 wlan, så får jeg opp at dette hovedkortet er ASUS A8M2N-LA. Når jeg igjen Googler dét, så får jeg treff hos HP. Er det en gammel HP-maskin? Når jeg Googler D4500e, finner jeg denne WLAN-driveren for Windows XP. Vet ikke om dette er riktig, men forhåpentligvis så kommer du videre. Lenke til kommentar
slowmoris Skrevet 23. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2013 Ja, den er selvbygd. fikk masse brukte deler på jobben min og har satt sammen delene selv til en pc nå. ASUS hovedkort er dette. http://www.asus.com/Motherboard/M4N78AM/#support_Download_30 og den ser helt lik ut som denne. Jeg fant en gammel cd på jobben min. nesten lik hovedkort. M4N78 SE vil driverene der passe til min? Det jeg konkluderte med er at dette er brukt ja. kan hende nettverks lan porten er defekt? det lyser ikke bak her som det gjør på alle andre hovedkort og det står på enhetsbehandlig at nettverkskortet mitt er i orden. bruker kable btw. så.. det jeg har gjort. kjøpt ny lanport. pci. skal skjekke om det funker Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Ser du skriver LAN, men overskriften sier WLAN. Og bruker du Windows XP eller Windows 7? jeg innstalerte chipsett driveren og der følger med alt. inkludert lan driver. men det funker ikke as. Ser du har rett: Alternativt forslag: Laste ned LAN-pakken fra Driverpacks.net og pakk ut denne. Oppdater driver manuelt og pek til denne mappen. Driveren bør installeres automatisk. Denne pakken må lastes ned via bittorrent og inneholder de vanligste driverne for nettverkskort. Linken er til Windows 7 64-bit. Lenke til kommentar
slowmoris Skrevet 28. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2013 Lasta ned pakken. Men når jeg hadde i nettverks kabelen bak så lyst det ikke og null respons. wlan var også instalert. maskinen sa det på enhetsbehandling. Men jeg kjøpte wlan kort og satt det inn og innstalerte driveren. da funka det. så det var nok hovedkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå