ostekongen Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 hei! hva skal jeg skrive når jeg skal klage til mattilsynet på at det er mye støv og drit på skoleskjøkkenet på (Undomskolen min) HJELP MEG!!!! Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Begynn med å ta bilder. 2 Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Tydlig dokumentasjon er nok det viktigste. Som nevnt i innlegget over: Bilder. Bilder tatt over en liten periode vil nok hjelpe deg langt på vei. Kanskje du kan sende de direkte til skoleledelsen først, uten å ta veien om mattilsynet? Lenke til kommentar
Daxt3r Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 No er det no sånn at du verken seier om du er lærer, lærer i matfaget eller elev. Dette har stor betydning då erfaring innen hygiene har litt å sei mtp "hygiene forhald". Jobbar som kokk sjølv og sjønnar jo at ein støvete benk er ingen plass å lage mat gitt. :nei2: Men, er det snakk om støvete benkar, eller dårleg vaska skuffer,skap o.l? Har også noko å seie kva vaskemiddel som blir brukt. Protip; invester/anbefal innkjøp av desinfeksjon, gjerne på sprayflasker + skumbehaldera til handvask. Som regel kan dette fiksast ved å snakke med læraren din og som sagt over ta bilder dersom han/hun er vanskeleg å overbevise. Dårleg hygiene er som regel eit resultat av latskap/dårleg disiplin eller lite informasjon. Å gå direkte til Mattilsynet høyrast egentleg ut som ei unnskylding for å få skulen stengd. Ein god nedvask gjer nok susen skal du sjå Dersom læraren din har et snev av yrkesstoltheit, bør dette gå smooth. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå