morten_ Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 skal ta et image av mitt nyinstallerte winxp pro, og lage cd'r man kan gjenopprette med. hvilket prog bør man gå for?. en annen her i forumet anbefallte nortos ghost. finnes det en enterprise versjon av norton ghost?. vet ikke hvem som er best Lenke til kommentar
wil Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 jeg ville sagt Drive Image. skjønte ikke så mye av Ghost jeg Lenke til kommentar
morten_ Skrevet 15. september 2003 Forfatter Del Skrevet 15. september 2003 hva er forskjellen mellom symantec ghost enterprise edition og norton ghost 2003?. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Enterprise Edition er antagelig laget for bedrifter som skal installere ett image til 100 like maskiner samtidig over nettverket. Så du kan trygt gå ut fra at det ikke er det du ønsker. Ghost er egentlig veldig enkelt å bruke for personlig bruk. Les her om hvorfor du ikke bør velge Drive Image versjon 7: http://www.langa.com/newsletters/2003/2003-07-03.htm Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Har brukt ghost over lengre tid, og må seie at det fungerer heilt knirkefritt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå