tomacro Skrevet 22. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2013 (endret) Hei. Funker ikke Nordic HBO appen enda? En annen ting jeg opplever med min samsung galaxy note 10.1 er at det ikke er noen form for vibrering på tastene når jeg har trykket på at de skal vibrere på hvert trykk? noen som har opplevd det samme? Endret 22. februar 2013 av tomacro Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 22. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2013 Har ikke Note, men på s3 er Haptic en valgmulighet (altså at det kan skrues på/av i menyen) Lenke til kommentar
tomacro Skrevet 23. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. februar 2013 Okey,jeg får det ikke til hos meg her. Men når man lader samsung galaxy note 10.1 er det ikke mulig å bruke den i samme slengen?? funker ikke her Lenke til kommentar
Razormail Skrevet 5. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2013 HBO Appen sjekker om telefonen/nettbrettet er enablet for rooting eller allerede er rootet før den starter, er den det starter den ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå