CInfinity Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Har folket troa på denne tittelen da? Konseptet er jo meget likt Skylanders med figurer kombinert med spill. Disney og Pixar har jo et enormt utvalg av karakterer å ta fra og både vokse og barn har et spesiellt forhold til disse. Jeg har laget en info side som tar for seg det viktigste rundt spillet ( www.infinity-figures.com ) Ta en titt om du vil vite mer om spillet. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Det vil helt sikkert bli populært blant småbarna! Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Skulle ønske Disney kunne få ut fingeren og lage et skikkelig spill basert på Donald Duck & Co, med Andeby som hub. Disse andre figurene er jeg for gammel til å like -.- 1 Lenke til kommentar
CInfinity Skrevet 22. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2013 Da har spillet blitt utsatt til slutten av August dessverre. Salgsmessig så er nok en høst release smartere enn midt på sommeren Min fan side har blitt oppdatert med endel nye bilder og videoer, ta gjerne en tit :-) http://www.infinity-figures.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå