Snæver Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 I dag kjøpte jeg en bass, forsterker høytalere osv... Jeg testet bassen ved å ta + kabeln ut vindue og til batteriet funket fint et par timer senere fant jeg et hull jeg kunne ha kabelen i (inni bilen) Så plutselig fungerte ikke bassen lenger Noen tips? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 (endret) Sjekk at alle kabler er koblet riktig, og at de har skikkelig kontakt. Sjekk også sikringer. Får forsterkeren strøm? Endret 22. februar 2013 av Phileas Fogg Lenke til kommentar
Snæver Skrevet 22. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2013 Sjekk at alle kabler er koblet riktig, og at de har skikkelig kontakt. Sjekk også sikringer. Får forsterkeren strøm? Forsterkeren får strøm tror jeg... Den lyser værtfall Men hvordan sjekker jeg om en sikring er gått? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Du tar ut sikringene som er i forsterkeren f.eks og se om det er brudd på de. Lenke til kommentar
Snæver Skrevet 23. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2013 Byttet sikring idag! er 100% sikker på at det ble riktig sikring,,, Men bassen er fortsatt helt død! Syns det er litt rart at bassen døde når jeg bare flyttet på forsterkeren... Men forsterkeren lyser blått når bilen slåes på. Men det er en grønn lampe på høyreside av forsterker som ikke slåes på? kan det være probleme? Jeg har ikke peiling på anlegg Takker for svar Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Navnet på forsterkeren, tipper det er lettere å finne løsning da Lenke til kommentar
Snæver Skrevet 23. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2013 http://www.gooddeals18.com/product/TQ604/Planet-Audio-TQ604-600W-4-channel-MOSFET-TORQ-Power-Amp.html En slik en Navn: Planet audio forsterker torq tq604 600w Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Siden forsterkeren får strøm er det vel bare en ting å gjøre, sjekk signalkablene og remote ledningen fra spilleren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå