Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[LØST]Duplikat av pc bilde problem.

Anbefalte innlegg

Dro en 10 meter HDMI kabel ifra pc til tv i dag og jeg får bilde opp av skrivebordet og det går greit å spille.

Men så fort jeg prøver å se Netflix så blir bildet bare en haug med pixler eller bildet bare låser seg fast. Lyden kommer men ikke bilde.

Prøvde det samme med HBO Nordic og der får jeg noen ganger bilde men det er screen tear over hele bildet, eller det ser egentlig mer ut som svarte striper.

Har et AMD 7970 skjermkort og valgte at bildet på pc skjerm skal være likt på tv..

Noen som har en ide hva dette skyldes?

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil tro at problemet er med Microsoft Silverlight (Programmet som spiller av videoen). Dette programmet har aldri likt dual monitor setups, men det skal funke hvis du har nyeste versjon. Mange må fortsatt bruke funksjonen som "popper" streamen ut av nettleseren.

Trykk på den lille hvite streken øverst i venstre hjørne.

medium_netflix_tab.png

Lenke til kommentar

Hvilken oppløsnimg har du på pc skjermen da ? og hvilken hz ?

Kan vere der feilen ligger.

Er 1920*1080 i 60Hz så det burde vel være akkurat slik det skal?

Vil tro at problemet er med Microsoft Silverlight (Programmet som spiller av videoen). Dette programmet har aldri likt dual monitor setups, men det skal funke hvis du har nyeste versjon. Mange må fortsatt bruke funksjonen som "popper" streamen ut av nettleseren.

Trykk på den lille hvite streken øverst i venstre hjørne.

medium_netflix_tab.png

Skal prøve å se om det hjelper, men på HBO Nordic så er det vel ikke Silverlight? Men en egen sak ifra HBO tror jeg..

Men skal teste etterpå å se om det har noen effekt.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...