Gå til innhold

[Løst] Nye ørepropper.


itr

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Skal kjøpe nye ørepropper. De skal brukes med mobilen.

 

Jeg har sett litt på a - JAYS three. Er disse bra? har lest litt tester, virker som de skal være bra til den prisen de koster.

 

Hva med sennheier cx 300ll og 400ll ?

 

Erfaringer?

 

 

kom gjerne med forslag om andre ørepropper! Men, de må være under 500 kr.

 

takker for svar. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

 

Jeg kjøpte først Jays-three siden jeg hadde hørt at disse var bra. Det var de ikke. Ekstremt dårlig lyd, stort sett bare diskant og null bass. Tung ledningen som henger og slenger når man går, så da kommer lyden av det inn i øret og ødelegger lydbildet.

 

Jeg bruker disse nå: http://www.dustinhome.no/product/5010543524/sennheiser-cx-680i-sports-headset/#intcmp=searchProvider_SiteSeeker

 

Og er kjempe fornøyd med de. bra lyd, bra bass, stenger ut all annen lyd. Jeg hadde heller gått for sennheiser hvis jeg var deg :)

Lenke til kommentar

Hei

 

Jeg kjøpte først Jays-three siden jeg hadde hørt at disse var bra. Det var de ikke. Ekstremt dårlig lyd, stort sett bare diskant og null bass. Tung ledningen som henger og slenger når man går, så da kommer lyden av det inn i øret og ødelegger lydbildet.

 

Jeg bruker disse nå: http://www.dustinhom...ider_SiteSeeker

 

Og er kjempe fornøyd med de. bra lyd, bra bass, stenger ut all annen lyd. Jeg hadde heller gått for sennheiser hvis jeg var deg :)

Takker for svar, skal se hva jeg skal gå får. Var litt usikker på å velge jays proppene uansett, kansje det blir sennheiser.
Lenke til kommentar

Jeg har ingen erfaring når det kommer til a-JAYS Three eller Sennheiser CX 300II/400II, men kan anbefale Monster Cable Turbine Pro Copper. Kanskje litt dyrt, men har både god bass og klar lyd. Passer perfekt i øret!

 

Edit: Jeg så ikke det som du hadde skrevet om pris før nå, beklager.

Endret av Hafti
Lenke til kommentar

Har et par S4 liggende. Først virket de litt vel lyse for min smak, samt at jeg slet med å få de til å sitte skikkelig i øra. Byttet til endestykker i skum og da var saken helt annen. Opplevde mye mer bass og komforten økte betraktelig. Om de sitter bra i øra er ganske personlig som med alle andre ørepropper, så der må man bare prøve seg fram.

 

Får man disse for 4-500 spenn så har de ganske god lyd til prisen etter min mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...