spamex Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Hei Jeg lurte på om det er mulig å bytte namnet på epost adressen? Jeg har en adresse som jeg bruker ofte og har ikke lyst til å bytte epostadresse, men bare bytte namnet på den. Det er pga navnet jeg har på adressen jeg vil bytte hvis jeg skal bruke den i jobb sammenheng. Hvis det ikke går å bytte namnet går det ann å få den gamle epost adressen til å videresende automatisk eposter videre til min nye epost? -WilliamMJ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Hei Jeg lurte på om det er mulig å bytte namnet på epost adressen? Jeg har en adresse som jeg bruker ofte og har ikke lyst til å bytte epostadresse, men bare bytte namnet på den. Det er pga navnet jeg har på adressen jeg vil bytte hvis jeg skal bruke den i jobb sammenheng. Hvis det ikke går å bytte namnet går det ann å få den gamle epost adressen til å videresende automatisk eposter videre til min nye epost? -WilliamMJ Først må vi vel vite hvilken tjeneste du benytter deg av? Er det Outlock (Hotmail), eller Gmail? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 (endret) Hvis det ikke går å bytte namnet går det ann å få den gamle epost adressen til å videresende automatisk eposter videre til min nye epost? Det er en standard-funksjon som jeg tror finnes i alle mail-klienter. I alle fall hotmail og gmail, og jeg regner med du bruker en av de? Endret 22. februar 2013 av uTukt Lenke til kommentar
spamex Skrevet 22. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2013 Bruker hotmail, sjekka ut om jeg kunne bytte passord og når jeg trykka på "Rename account" kom det opp "The email address associated with your Microsoft account can't be changed" Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Gå til Outlook.com og logg der på din Hotmail konto. Der kan du opprette alias. De aller fleste tjenester lar deg også videresende epost. Se flere Outlook.com tips i denne artikkelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå