diskvask Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Noen flere som kan bekrefte at Opera krasjer hver gang en prøver å gå inn på http://cogs.games...? Det er en link til å laste ned HL2 preview. Får følgende feilmelding før hele sulamitten krasjer: Det er vel websida som gir meg den feilmeldinga, og ikke Opera? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 får feilmeldinga, men opera kræsjer ikke her. Men kan betaen er ikke helt stabil her heller. Ikke veldig ille, men noen kræsj er det. Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 15. september 2003 Forfatter Del Skrevet 15. september 2003 Snodige greier... Kan kanskje ha noe med at Opera (både 7.11 og 7.20) bruker rimelig mye ram på min maskin, er oppe i 50 mb nå. Og det er kun med hw.no + ebay oppe! Ser ut som om minnet ikke blir frigjort helt når man lukker sidene. Lenke til kommentar
pekle Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 CSS krasj er kjent i den siste betaen. Feilmeldinga kjem frå sida ja. Når det gjeld minne kan du jo stille på det. Preferences ->History and Cache ->Memory cache Sett den til ein fast verdi, så burde ikkje minnet auke utover rimelege mengder. Ulempa er at ein del ting da blir kasta ut av cache, slik at fram/attende kan bli litt treigare. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Synes egentlig det er unødvendig å poste slike ting på dette forumet. Ta en tur i Opera forumet ("Beta testing") hvis det er bugs med opera. Hvis du poster der, er sannsynligheten stor for at folk fra Opera bekrefter buggen, og fikser den. Hvis noen andre bekrefter buggen kan du forresten sende inn en bug report. Jeg synes Opera 7.20 er akkurat like stabil som 7.11... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå