SoiRaM Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Where's the fun in that? 1 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Så kjipt av nvidia. Hadde sett fram til noen råe kjølere som økte overklokkings potensialet betydelig. Overklokkings potensiale har jo titan så det synger etter, de klokker rimelig høyt med den boost tingen ihvertfall. Lenke til kommentar
Pollon Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Har noe med at Asus sitt kort er mye bedre, siden det er 2 kjerner og slår Titan i alt av tester tenker nå jeg.Som jeg kan huske så skreiv jeg om Titan og ikke Ares II Jeg var tydeligvis ikke helt med. Som gammel asus og ATI fanboy blir man litt blind. Min feil gutter. Lenke til kommentar
Jonic Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Det er bra for kortet/kjøleren ser bare dritbra ut. Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Overklokkings potensiale har jo titan så det synger etter, de klokker rimelig høyt med den boost tingen ihvertfall. tipper de blir rimelig varme når man kjører dem i sli f.eks. uannsett, selv om referansedesignet er bra, så er altid custum kjølere hakket bedre. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Så kjipt av nvidia. Hadde sett fram til noen råe kjølere som økte overklokkings potensialet betydelig. Jeg hadde heller sett at EVGA, ASUS og/eller MSI lanserte en modell med samme kjøler og kraftigere spenningsregulering framfor en modell med stock PCB og Twin Frozr 4-kjøler. Nvidia påstår at Titan er utviklet for entusiasten, men de designer PCBen så det ikke takler mer enn 265W og gir oss mulighet til å "overvolte" ved å låse opp to turbo-bin, det er nesten fornærmende. 1 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Hm, dette kan hjelpe å få prisene ned, alle vil jo naturligvis kjøpe den med lavest pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå