Mester7 Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Etter et par år har jeg bestemt meg for at jeg er dritt lei den lille skjermen en bærbar pc har å tilby. en stasjonær pc ville ha vært et godt alternativ men blir veldig vanskelig da jeg bor anhver uke hos foreldre. Uansett, jeg skal kjøpe to skjermer til ca 1000kr hver skjerm, (en hos hver). Jeg kan veldig lite om hvor bra kvalitet, hvilke spesifikasjoner man skal lete etter osv. derfor hadde jeg satt pris på litt hjelp Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Noen tanker om skjermstørrelse? Lenke til kommentar
Mester7 Skrevet 22. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2013 jeg tenker kanskje 23 ish, rundt der. Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 hvis jeg skulle hatt ny skjerm til 1000,- nå, så ville jeg nok valgt en slik en: http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=771613#reviews Mest pga at den har VA-panel, noe som skal gi bedre sortnivå enn TN-paneler man vanligvis får på skjermer til denne prisen. I tillegg får man en oppløsning på 1920 x 1080 piksler, noe som er det vanligste for stasjonære skjermer i dag. For å få flere piksler enn dette, så må man høyne budsjettet en del. Lenke til kommentar
Mester7 Skrevet 22. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2013 Har sett på skjermen din og den ser egentlig ganske bra ut. men jeg er en person som ikke kjøper det første og beste, så jeg trenger nok mer tid. Hvis dette har mye å si skal det brukes til mest spilling og film titting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå