Borger___ Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Skal koble opp en Airport express mot en B&O dock, men sliter med å finne AEn med Macn. Den bare søker og søker.. AEn står forøvrig i en stikk kontakt på gulvet ved siden av, og blinker GULT.. Kan dette ha noe med saken og gjøre, skal den kanskje være grønn? Hva kan være feil? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Scroller du til side 10 i manualen får du en oversikt over hva det blinkende, gule lyset betyr. Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 (endret) Kanskje et problem med airport exspress-en. Når kjøpte du den, du har kanskje returrett fortsatt på den. Be om en ny, og hvis du får samme problem er det kanskje et prob. med mac-en. Endret 23. februar 2013 av Heika98 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Ja, og bytt Macen etterpå for å se om det hjelper... Jeg vedder en 10er på at det er et problem i oppsettet, som kan løses uten å bytte noen av produktene. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 (endret) Har du oppdatert Macen? Trykk på eplet oppe til venstre, og Programvareoppdatering. Da vil den kanskje legge inn relevante drivere. Sånn var det i hvert fall med printeren min, og når jeg installerte en app på mobilen min som fungerer nesten som AirPort for å overføre lyd via wifi. Tipper du får riktige drivere om du oppdaterer. EDIT: Les linken til ilpostino. Mulig det er mer riktig enn det jeg sier. Men det er uansett alltid lurt å oppdatere operativsystemet. Endret 24. februar 2013 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
rillto Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Bruk ledning fra mac tilAE si finner de hverandre med en gang. Lenke til kommentar
Borger___ Skrevet 15. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2013 Bruk ledning fra mac tilAE si finner de hverandre med en gang. Vanlig USB da eller? Lenke til kommentar
rillto Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Vanlig USB da eller? nettverkskabel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå