chri-ot Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Heisann, jeg beklager dårlig overskift. Jeg viste ikke helt hvordan jeg skulle forklare det. Hvordan kan jeg få resultater til å vises under hverandre i en tabell? Jeg vil gjerne at de tre første resultatene sted, slag og pris skal komme under hverandre i det samme "vinduet" i tabellen. Også skal tekst og bilde ved siden av slik det er nå. Hvordan kan jeg gjøre det? echo "<table id='tabbelresultat'> <tr> </tr>"; while($row = mysql_fetch_array($result)) { echo "<tr id='tabellresultat'>"; echo "<td id='tabellresultat'>" . $row['Sted'] . "</td>"; echo "<td id='tabellresultat'>" . $row['Slag'] . "</td>"; echo "<td id='tabellresultat'>" . $row['Pris'] . "</td>"; echo "<td id='tabellresultat'>" . $row['Tekst'] . "</td>"; echo "<td id='tabellresultat'>" . $row['Bilde']."</td>"; echo "</tr>"; } echo "</table>"; Lenke til kommentar
etse Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Forstår ikke helt probvblemet ditt. Og koden din ser cirka riktig ut, så forstår ikke helt problemet. Trolig fordi bilde er veldig lite forklarende. Har du mulighet til å lage et nytt bilde hvor du viser hvordan ting skal se ut? Skriv inn litt eksempeltekst og putt inn noen sample-bilder hvor ting skal være. Ikke bare random skribling. Slik at man forstår hva som skal være pris, bilde, forklaring o.s.v. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 22. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2013 Dette bildet er nok bedre Problemet er at de tre første bolkene (er det riktig ord?) sulle vært i samme bolk, ikke i egne. Jeg har prøvd flere forskjellige ting, men jeg får bare error hele tiden. Så spørsmålet mitt er vell hvordan jeg kan hente 3 ting fra mysql server, og poste de i samme rute i tabellen? Lenke til kommentar
etse Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 noe slikt som dette? echo "<table id='tabbelresultat'> <tr> </tr>"; while($row = mysql_fetch_array($result)) { echo "<tr id='tabellresultat'>"; echo "<td id='tabellresultat'>" . $row['Sted'] . "<br>"; echo $row['Slag'] . "<br>"; echo $row['Pris'] . "</td>"; echo "<td id='tabellresultat'>" . $row['Tekst'] . "</td>"; echo "<td id='tabellresultat'>" . $row['Bilde']."</td>"; echo "</tr>"; } echo "</table>"; Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 22. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2013 noe slikt som dette? echo "<table id='tabbelresultat'> <tr> </tr>"; while($row = mysql_fetch_array($result)) { echo "<tr id='tabellresultat'>"; echo "<td id='tabellresultat'>" . $row['Sted'] . "<br>"; echo $row['Slag'] . "<br>"; echo $row['Pris'] . "</td>"; echo "<td id='tabellresultat'>" . $row['Tekst'] . "</td>"; echo "<td id='tabellresultat'>" . $row['Bilde']."</td>"; echo "</tr>"; } echo "</table>"; Jeg fikk det nettopp til selv også, men ser ut som er noe av det samme.Takk for hjelpen Jeg gjorde en restart, og testa litt av det samme som jeg har gjort tidligere dag: echo "<td id='tabellresultat1'>" . $row['Sted']. '<p/>' .$row['Slag'] . '<p/>' . $row['Pris'] . "</td>"; Det viste seg å fungere etter restart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå