Gå til innhold

Skulderbag

Anbefalte innlegg

Det tviler jeg ikke på, men samtidig er 7 nesten ti centimeter bredere enn 5. Målet mitt er å ha én bag, som jeg da både kan bruke hjemme, men også når jeg skal reise, og reiser man med Ryanair blir det fort litt herk.

Søk på bagen på YouTube. Der vil du sannsynligvis finne hauger av folk som stapper oppi diverse, og sånn sett få et inntrykk av hvor stor den er.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror jeg fant deg på gule sider og at du har 36 sist i telefonnummeret ditt? Om jeg ikke tar feil så er det bare kort vei hit til Gressvik og da er det jo egentlig enklere å reise hit og se på min bag enn det er å reise til Oslo. Skal jeg ringe deg?

Sneaky og litt skremmende, men for så vidt lurt. Kanskje vi kan arrangere noe når jeg har kjøpt utstyret? Samboeren min jobber på Gressvik, så jeg er der relativt ofte.

Lenke til kommentar

Sneaky og litt skremmende, men for så vidt lurt. Kanskje vi kan arrangere noe når jeg har kjøpt utstyret? Samboeren min jobber på Gressvik, så jeg er der relativt ofte.

Ikke så veldig skremmende får vi håpe. Siden du har fullt navn i profilen skulle det ikke akkurat overnaturlige evner til. Sender deg en melding på systemet med navn og nummer så kan du ta kontakt når det passer. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Gjest Slettet+123412

Kun FotoVideo som er listet som offisiell selger på nettsiden deres i hvert fall. Har du sjekket bruktmarkedet? Evt. så har jo FotoVideo Retrospective 10 på lager (nettbutikken).

Lenke til kommentar

Kun FotoVideo som er listet som offisiell selger på nettsiden deres i hvert fall. Har du sjekket bruktmarkedet? Evt. så har jo FotoVideo Retrospective 10 på lager (nettbutikken).

OK, da får jeg heller se om jeg får tak i en når jeg er på ferie. Stikker uansett ned på FotoVideo og tester R 10 om enn bare for å bekrefte mistankene om at den er litt for stor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...