Iloveu123 Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Etter jeg Re-installerte Windows 7 Home Premium har ikke skjermkortet blitt "funnet". Det som skjer når jeg installerer den riktige driveren er at når jeg skrur på pcen kommer det bare en blå skjerm, etter Windows har lastet ferdig. Når jeg starter i sikkerhetsmodus finner PC'en skjermkortet, skjønner ikke helt hva problemet er. Hadde vært flott om noen her kunne hjulpet meg med dette, slik at jeg slipper å sende den inn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-hCbNt6w4Pq Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Hvis du får bilde og pcen starter opp og du kommer inn i Windows når du bruker sikkerhetsmodus så er det drivern. Under sikkerhetsmodus så kjører skjermkort uten driver. Gå inn på Kontrollpanel og "programmer og funksjoner" og slett alt som har med skjermkortdriver å gjøre. Du kan eventuelt velge at du skal ha en "ren installasjon" når du legger inn driveren. Ikke bare trykk "next, next, next" når du installerer den, men velg "tilpass" eller "avansert". Der kan du krysse av at du skal ha en ren installasjon. Da vil den fjerne alt som har med den gamle driveren å gjøre. Lenke til kommentar
Iloveu123 Skrevet 22. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2013 Hvis du får bilde og pcen starter opp og du kommer inn i Windows når du bruker sikkerhetsmodus så er det drivern. Under sikkerhetsmodus så kjører skjermkort uten driver. Gå inn på Kontrollpanel og "programmer og funksjoner" og slett alt som har med skjermkortdriver å gjøre. Du kan eventuelt velge at du skal ha en "ren installasjon" når du legger inn driveren. Ikke bare trykk "next, next, next" når du installerer den, men velg "tilpass" eller "avansert". Der kan du krysse av at du skal ha en ren installasjon. Da vil den fjerne alt som har med den gamle driveren å gjøre. Du tenker da at jeg skal bare velge AMD Adapter, det jeg forstår? Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Mulig primærskjermen din er på en annen monitor? (dersom du har flere tilkoblet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå