Macklemore Skrevet 28. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. februar 2013 Hadde muntlig eksamen igår, så hele tirsdagen gikk med på det. Onsdag brukte jeg også mye av dagen på det... Idag var jeg med venner. Men regner med å komme meg til sandvika iløpet av helgen. Skal gi lyd fra meg når jeg har kjøpt:) Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 24. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. mars 2013 De hadde ikke jeansene jeg hadde lyst på i riktig lengde hos jack and jones. trengte 32 i lengde men de hadde bare 34.. Så jeg kjøpte bare et par billige chinos til 300 på dressmann:) De satt egentlig veldig bra:) Så skal vurdere ett par til av dem:) Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 24. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2013 Du kan legge de opp hos skredderen. Det koster maks. 180 kr. Det er mye bedre å ta med de til skredderen istedenfor å bruke tid og krefter på å lete etter bukser med perfekt benlengde. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 24. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. mars 2013 Er det noen skreddere i sandvika? Btw, jeg har jo ganske smale legger, går det ann å sy dem inn i leggen? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2013 Det skal være uproblematisk. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 4. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. april 2013 Haha har driti meg ut litt nå. Begynte å trene for noen uker siden og nå er chinosene fra dressmann for store... Jeg er litt for stor for 36 og litt liten for 38. Håper å være ca 34 til sommerferien:) Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 8. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. april 2013 BUMP, var på carlings istad og titta på noen jeans til 300kr. men de hadde bare 33, og jeg trengte ca 34. så stakk jeg på dressmann og der fant jeg en til 500kr. i 38/30. dressmann har virkelig fucka størrelser Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 26. mai 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mai 2013 Oppdaterer litt her jeg: Har funnet ut at Carlings har de beste buksene. Spesielt buksene fra Emmet er bra. Utrolige tighte i leggen. koster 700kr eller noe sånt:) Dessverre har jeg utrolig korte bein så de blir litt lange. Trenger 30 men de har kun 32 og oppover. Har også gått ned i vekt så nå bruker jeg 34/30:) Kjøpte også ett par Wesc jeans som sitter bra men er litt store i leggen:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå