Gå til innhold

Sunny beach - Bulgaria

Tesse90

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hva er målet med turen? Sunny beach heter egentlig Slanchev Bryag. Det er billig brennevin der. Og "billig" mat. Dvs, mafiaen kontrollerer grossistleddet og tilbyr rimelig, smakløs industrimat inspirert av Sovjetunionen. Mafiaen kontrollerer også prostitusjonen, som er omfattende. Da jeg var der sist kom jeg blant annet i snakk med en ung norsk gutt som jobbet som hallik. Slanchev Bryag er på mange måter et usmakelig sted, men det kan sikkert være koselig om man er villig til å lukke øynene for hva som egentlig skjer der. Og tydeligvis gjør mange nettopp det.

Jeg fant en veldig dyktig mannlig massør fra Sofia som jobbet der i sommerhalvåret. Han var veldig profesjonell, og fikk virkelig løst opp i nakkeproblemene mine. Ellers var jeg med dykkersenteret i Sveti Vlas til Varna, der vi dykket inne i et sunket fly på ca 20 meters dyp. Dårlig sikt, kan ikke anbefales.

Lenke til kommentar

Målet med turen er varmt vær, sol og bading :) Samtidig som vi har savnet ett skikkelig turist sted å reise til der det også er veldig billig:) Rett og slett skikkelig syden ferie. Samboer har vært der nede en gang å vet hva som er bra, men morro å høre fra andre også :)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

- Utrolig billig. Brukte vel 3-4 tusen på en uke(ink. shopping, mat, festing).

- Avtal pris med taxi sjåføren før du setter deg inn.

- Ta heller aldri taxi alene.

- ikke kjøp mat/frukt av gateslegere(mye svindling).

- Om mulig, ha safe på rommet hvor du har verdisakene dine.

Eneste jeg kom på i farten :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...