Drugstar Genius Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 (endret) En kamerat har en FIAT Bravo 1.4 12V S (1995-1998) og motoren bare døde så fikk han liv i den igjen ettervært så nå er den blitt mye dauere og den går varm hele tiden. Når han gir pådrag så virker det ut som tenningen kutter akkuratt som vi skulle ha vridd rundt nøkkelen flere ganger under pådrag., jeg fylte på 2 liter med vann på den får ca en time siden og da fant jeg spor av olje i kjølevesken så jeg er litt redd får att topppakningen har tatt kvelden. Er det noen som har noe erfaring med dette eller noe tips? Endret 22. februar 2013 av Vivarin Lenke til kommentar
epifant Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 (endret) Usikker på hvor enkle disse er å bytte toppakning på men med litt tålmodighet, kaffe og en Haynes-manual skal det ikke være noen uoverkommelig oppgave i løpet av ei helg Verktøy til å låse kammen får man billig på Ebay og toppen bør sjekkes for skjevhet og evt. planslipes. Koster som regel ikke mange hundrelappene. Endret 23. februar 2013 av Hårek Fjernet salgsannonsering. Kjøp og salg tillates ikke på forumet 1 Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 22. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2013 Får se om han velger å vrake bilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå