Populært innlegg aa1 Skrevet 22. februar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 22. februar 2013 Hei! Jeg har et litt rart spørsmål, men dette er noe jeg har lurt på veldig lenge. Alltid når jeg kjører bil, og vindusviskerne går, ser jeg for meg at de har en samtale. Det kan være for eksempel (når begge viskerne står ish 90 grader): Høyre visk: "Hei, jeg vil snakke med deg" Venstre visk: "Nei, jeg vil ikke prate med deg" (Fra viskerne fra ish 90 grader til 0 grader): Høyre visk: "Ok, da går jeg" Venstre visk: "Nei jeg vil prate med deg likevel!" (Nå er viskerne nede på 0 grader): Venstre visk: "Kom igjen da!" Høyre visk: "Nei, du hadde sjansen din" (Fra viskerne går fra 0 til ish 90 grader): Venstre visk: "Neivel, da går jeg" Høyre visk: "Nei nå vil jeg prate med deg!" Også er vi tilbake på ish 90 grader, og dette går frem og tilbake, om og om igjen. Spørsmålet mitt er om noen andre også har tenkt på dette før? (Innser nå når jeg leser dette at jeg virker en smule forstyrret, men det får så være.) 12 Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Hahahahahahahahahahahaha, nope, ikke tenkt tanken nei men kommer vel til å gjøre det fremover. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 (endret) Flott post! +1 Edit: Selv om jeg strengt tatt ikke kan relatere. Skulle ønske jeg kunne det dog siden vindusvisking ville blitt mye mer interessant Endret 22. februar 2013 av Vice Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Vindus(H)visking, ja. Jeg har ikke tenkt akkurat på den samtalen, men jeg har forestilt meg at de er personer som bøyer seg fram og tilbake. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 (Innser nå når jeg leser dette at jeg virker en smule forstyrret, men det får så være.) Korrekt. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Synes det ligner med på Scooby Doo når de jakter hverandre fram og tilbake. Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 This guy must be stoned. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 (endret) Har vel tenkt i lignende baner når jeg var yngre, gitt ting "liv".( Sier ikke at du er umoden eller noe altså, snakker kun fra egen erfaring.) Bare å la fantasien og kreativiteten løpe løs! Endret 22. februar 2013 av Carlgutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå