firemann95 Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Hei. Har tenkt å ta førerkort klasse A2 om et års tid. Så nå sitter jeg her å grubler veldig på hva slags sykkel jeg vil ha. Jeg har merket meg ut noen som jeg liker ekstra godt... Dette er da Ktm exc 530 og Ktm exc 450. Så nå har jeg googlet meg grønn men finner ikke svar noen sted, så da prøver jeg her. Spørsmålet er da om det gårann å registrere/omregistrere disse til de nye reglene som trådde i kraft 19 januar, altså fra 34 hester til 47. Sånn at de faktisk får 47 hester i vognkortet og ikke noe lett klasse drit med 16 hester eller noe sånt. Enkelt og greit - Er det mulig å registrere en ktm exc 450/530 med 47 hester som mellomtung og ha 47 hester i vognkortet (A2). Håper på svar Mvh. Ken Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 det er nok mulig, men har hørt at det fort kan bli dyrt/krevende ... ta kontakt med veivesenet? Lenke til kommentar
firemann95 Skrevet 22. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2013 Fikk mail fra de idag. De sa bare at jeg måtte regne ut effekt og egenvekt hvis dette stemmer, burde det være fult mulig. Så får bare forske litt til... Takker for svar Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 huske at det fort koster mye penger i Norge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå