Jarad Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 (Usikker på om denne burde gå under jobber eller utdanninger) Da jeg enda ikke har kommet til noen konklusjon om hva jeg vil drive med (som i: jobbe med), så tenkte jeg å vurdere mer obskure, spennende, og aller helst varierte ting, ting som man kanskje ikke tar med normalt når man diskuterer jobb. Jeg tenker da ikke på vanlig kontorrotte-arbeid, taxisjåfør, etc., men mer i retning av for eks. jobber som innebærer bruk av tilkomstteknikk, finmekanikk (tenker da miniskrujern over en 1/2" nøkkel, om dere skjønner.), NDT (Non-destructive testing), eller andre tilsynelatende sære greier. Det trenger ikke nødvendigvis være noe av det overnevnte, det er bare for å poengtere hva jeg er ute etter. TLDR: Variert og gjerne uvanlig jobb. Hva som kreves av kompetanse er forsåvidt ikke relevant, da jeg er villig til å omskolere meg om nødvendig, leter rett og slett etter spennende alternativer, til den dryge hverdagen det er å kun jobbe med varebestilling og mottak. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 serviceingeniør er svaret du leter etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå