AnonymDiskusjon Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Hei jeg lurer på om hva det kan være? Har kul i venstre kinn som beveger seg rundt når jeg rører på det, og nå synes den så andre kan se den osv.. Har vært hos legen og tok blodprøve.. skal få resultatene seinere Men jeg lurer på om det er lymfekreft eller lymfeknute? eller noe annet? og da måtte jeg kanskje operere og da får jeg arr der og vil ikke ha det? ?noen som vet om det og om det er dødsfarlig å få lymfekreft hørt at snus kan øke riskioen og jeg snuser, tror du det gjør det verre? Anonym poster: 8886aa720f03bf66d3ccefe68f8f5200 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2013 Jeg har noen symptoner som slapphet, og så får jeg små pusteproblemer at jeg ikke får nok oksygen men det er ikke noe alvorlig syns jeg, har vekttap men kan det være pga puberteten?? Anonym poster: 8886aa720f03bf66d3ccefe68f8f5200 Lenke til kommentar
Utah Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Bare vent til resultatene kommer, og ikke bekymre deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå