Psytos Skrevet 21. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2013 Jeg er på jakt etter et bra skjermkort til pc'n min, helst noe som kan kjøre spill som kommer ut i løpet av de neste 2-4 årene på full grafikk, og prisen burde helst ikke være noe mere enn 3000,-, men kan gå så høyt som 3500,- (spørs hva dere har å anbefale). Skjermkortet skal da sitte på et ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 Hovedkort som har en Intel Core i5-3570K Processor og 1600MHz 8GB RAM, og skjermkortet må ha muligheten til å kunne kobles til 3 monitorer (i fremtiden skal denne pc'n kun bli brukt til Simracing, og jeg vil helst ikke invistere i 2 skjermkort) Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 21. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2013 For 3k så kan du gå for 7970 ghz edition kort. Om du liker nvidia så kan du kjøpe et gtx 670. Men 7970 gir mer for pengene akkurat nå som driverne har blitt bedre og bedre. Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 22. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2013 her er kortet samye snakker om Lenke til kommentar
Psytos Skrevet 22. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. februar 2013 her er kortet samye snakker om Takk begge 2, det var det jeg regnet med siden det var den jeg fant med best reviews, den ligger faktisk allerede i ønskelisten min på komplett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå