Daxt3r Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Gratulere, du eig sunn fornuft Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Jeg tror det er et lurt valg, Anonym. Eventuelt gi henne valget som sagt, eller si ifra til typen hennes, hvis du ikke klarer å holde det i buksa. Å gå bak ryggen på andre folk er kjipt for alle involvert og tar noe bort ifra deg også selv om du ikke har noe vennskap med typen hennes. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2013 Det jeg også tenker. Kommer ikke til å holde på med hun bak ryggen på typen eller noen andre, da får hun gjøre det slutt med han, det kommer jeg nok til å si til henne. Viss hun skulle gjør det slutt ganske fort kommer jeg nok bare til å kjøre på for fullt, men kommer hun tilbake om en stund blir det ikke aktuellt å ta det lengre da det virker som hun lar meg bli som en slags "reserveløsning" viss typen blir for kjedelig eller lignende viss dere forstår hva jeg mener. Anonym poster: edfa3dd32c843ca7f703ae6efc34c280 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå