Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Galt å drive på ei jente som har kjæreste?

Anbefalte innlegg

Hei!

Lurte på en ting, driver på med ei jente for tida som jeg ganske nylig er blitt kjendt med. Problemet er at jeg nett har funnet ut at hun har kjæreste, har ikke visst om det fordi hun er bare på "besøk" her på plassen jeg bor viss dere skjønner. Det har seg slik at hun viser stor interesse til å vere med med meg osv og hun som starta det hele kan man si. Blir det da feil av meg å fortsette å drive på med henne selv om jeg vet at hun har kjæreste?

Vet at det ender mest sannsynlig med at det blir slutt mellom dem om vi fortsetter slik.

Burde jeg bare gi meg og respektere deres forhold eller fortsette til dem gjør det slutt mellom dem (for å si det som det er)?

Kanskje dårlig forklart men håper på svar.

Tusen takk! Anonym poster: edfa3dd32c843ca7f703ae6efc34c280

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde du synes det var moro om noen holdt på med din kjæreste? Neppe. Jeg ville bedt henne gjøre det slutt med sin nåværende før noe mer seriøst skjedde. Og trives du virkelig vel vitende om at du muligens bare er en flørt mens hun er på besøk der? En "substitute"?

Skal nevnes at jeg er på den tapende enden av et tidligere forhold preget av utroskap, så jeg er nok litt "biased". Men allikevel, det er respektløst ovenfor både kjæresten hennes og deg.

Endret av Saft Suse
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Egentlig så er ikke det ditt problem. Men, vær nå litt mann og la være. Si ifra hva du vil, og hvis kjerringa da ikke er med på det, så gir du faen.

Jeg synes det er ganske råttent å ligge med noen som er i et forhold når man vet det. Om jeg får vite det etterpå føler jeg at jeg har blitt lurt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kortsiktig: Gjør du hva du vil, det er ikke ditt problem. Du kan selvsagt være "a good bro" å ikke ta det videre.

Langsiktig: Er hun trash som er utro mot kjæresten, hun vil sikkert gjøre det samme mot deg hvis dere blir sammen, og er derfor ikke noe å ta vare på.

Lenke til kommentar

Takk for mange gode svar!

Som dere sier er det ikke mitt problem nei, men dere har ett poeng at det er er tvilsomme signaler hun sender ut når hun driver på sånn og at hun kanskje kan gjøre det samme mot meg senere.

Dårlig samvittighet har jeg ikke og kommer ikke til å ha det heller, kjenner ikke typen hennes, bor 2 timer unna og har aldri sett han.

Men lurer liksom likevel på om jeg som noen av dere mener bare skal kjøre på fordi jeg vet nesten at viss jeg vil så får jeg henne, men så er det jo det at langsiktig så er det kanskje ikke det lureste. Det jeg også kan gjøre er å la det ligge på vent litt og se hva som skjer og se hva som skjer rett og slett.

Føler at vi ikke er kommet så langt at jeg vil be henne om å velge mellom meg og kjæresten liksom, så langt drar jeg det ikke ennå ivertfall.

Liker henne såpass godt at jeg ikke klarer helt å vere en mann å la helt vere viss dere skjønner :p

Nei, snill og grei er jeg vel ikke akuratt, men så er en ting at dem kan ikke ha noe kjempe seriøst forhold heller når hun bare later som hun ikke har noe kjæreste..hun har tross alt heller ikke sagt noe til meg om det, da det kommer fra andre jeg kjenner. Kan late som jeg ikke visste noe heller da, haha. Anonym poster: edfa3dd32c843ca7f703ae6efc34c280

Lenke til kommentar

Synes så visst det er ditt ansvar også. Men deg om det, om du mener det er helt greit å holde på med ei som du vet har kjæreste. Jeg ville i det minste gitt et ultimatum og holdt meg langt unna til jeg visste det opprinnelige forholdet var oppløst. Hadde jeg holdt på med en fyr, som det viste seg at hadde kjæreste, hadde jeg faktisk blitt fly forbanna og mistet interessen totalt ;-) Som jeg sier: "bad form"...

Lenke til kommentar

Har tenkt litt mer og tror jeg bare lar vere hele greine, kun holder meg litt unna til hun har bestemt seg. Altså jeg snakker med henne vanlig og alt sånt, men ikke noe mer liksom, hun får ta det valget selv før jeg evt. tar noe steg videre. Fortsetter hun sier jeg det bare som det er at vil hun ta det noe lengre nå får hun gjøre det slutt med typen. Er den løsningen som er mest fornuftig tror jeg... Anonym poster: edfa3dd32c843ca7f703ae6efc34c280

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...