Eppsyk Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Hei, jeg sliter med å få tilbake internettet etter at det sluttet å virke i dag. I går funket det helt fint, men Idag prøvde jeg å oppdage problemet og denne meldingen kom opp: Lokal tilkobling har ikke gyldig ip konfigurasjon Jeg forstår meg ikke på dette problemet og håper dere kanskje har nogen svar. Jeg bruker kabel og ikke trådløs internett Lenke til kommentar
TMB Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Gå til start -> cmd og skriv: ipconfig /release etterfulgt av ipconfig /renew Lenke til kommentar
Eppsyk Skrevet 21. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2013 Jeg prøvde det du sa, men jeg har enda ikke tilgang til internett Lenke til kommentar
Eppsyk Skrevet 21. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2013 Denne meldingen kom opp: det opstod en feil under fornyelse av grensesnittet lokal tilkobling: kan ikke kontakte DHCP-serveren. Forespørsel ble ble tidsavbrutt. Lenke til kommentar
Eppsyk Skrevet 21. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2013 Jeg gjorde dette på nytt og klarte å fikse det! Takk!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå