direkte Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Hvordan kan jeg slette logg og cookies på en android telefon? (HTC Sensation) Det er noen nettsider som ikke funker skikkelig, men de skal vist funke hvis jeg sletter det. Hvor finner jeg innstillinger for nettleseren? Lenke til kommentar
Intel94 Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Start nettleseren, klikk på tasten med 4 "striper" (til høgre for home knappen) velg "historie" i menyen, klikk igjen på den knappen med striper (verktøyknapp?) og da vil du få opp eit valg som sier "fjern alle". Gjor dette nettopp med min sensation for å se om eg kunne hjelpe deg Men om cookiesene forsvinner vet eg ikkje, loggen forsvant her vertfall Lenke til kommentar
direkte Skrevet 21. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2013 Hvor finner jeg "historie"? Det sto ikke noe om det til meg i menyen. Men jeg fant en plass det står slett logg, og en plass det står fjern alle informasjonskapsler, det er vel det samme? Er det bare nettloggen som blir slettet av dette? Ikke meldinger, samtaleloggen og andre ting som er lagret på mobilen? Lenke til kommentar
Intel94 Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 (endret) hos meg ligger historie i mellom "nedlastinger" og "innstillinger". Eg ser derimot ikkje "slett logg" eller "fjern alle informasjonskapsler". Så lenge du er inni i nettleseren og i menyene til den vil ikkje sms osv. bli sletta nei da dei ikkje har noe med dette å gjere EDIT: etter å ha gått på innstillinger "personvern og sikkerhet" så finner eg valga "slett logg" og "fjern alle informasjonskapsler". Kan med det bekrefte at logg og kapsler forsvinner. IKKJE samtalelogg eller sms Endret 21. februar 2013 av Intel94 Lenke til kommentar
direkte Skrevet 21. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2013 Jeg fikk til å slette logg og informasjonskapsler, men nettsiden jeg skulle på funker enda ikke. Men takk for hjelpen hvertfall Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Tror du kan slette de hvis du går inn på instillinger -> applikasjoner og velger appen. Trykk på "Clear cache" evt. "Clear data" Lenke til kommentar
direkte Skrevet 21. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2013 Er dette for å slette en app mener du? Jeg skal bare slette logg og cookies, ingen apper. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Er dette for å slette en app mener du? Jeg skal bare slette logg og cookies, ingen apper. Sletter ikke appen med mindre du trykker avinstaller. Lenke til kommentar
direkte Skrevet 22. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2013 Åja sånn ja, sletter det logg og cookies da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå