Gå til innhold

Hvordan slette logg og cookies på en android telefon?

direkte

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Start nettleseren, klikk på tasten med 4 "striper" (til høgre for home knappen) velg "historie" i menyen, klikk igjen på den knappen med striper (verktøyknapp?) og da vil du få opp eit valg som sier "fjern alle".

Gjor dette nettopp med min sensation for å se om eg kunne hjelpe deg :) Men om cookiesene forsvinner vet eg ikkje, loggen forsvant her vertfall :)

Lenke til kommentar

Hvor finner jeg "historie"? Det sto ikke noe om det til meg i menyen.

Men jeg fant en plass det står slett logg, og en plass det står fjern alle informasjonskapsler, det er vel det samme?

Er det bare nettloggen som blir slettet av dette? Ikke meldinger, samtaleloggen og andre ting som er lagret på mobilen?

Lenke til kommentar

hos meg ligger historie i mellom "nedlastinger" og "innstillinger". Eg ser derimot ikkje "slett logg" eller "fjern alle informasjonskapsler".

Så lenge du er inni i nettleseren og i menyene til den vil ikkje sms osv. bli sletta nei da dei ikkje har noe med dette å gjere :)

EDIT: etter å ha gått på innstillinger "personvern og sikkerhet" så finner eg valga "slett logg" og "fjern alle informasjonskapsler". Kan med det bekrefte at logg og kapsler forsvinner. IKKJE samtalelogg eller sms ;)

Endret av Intel94
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...