Moridin82 Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Heisann, noen som kunne tenkt og spille et av mmo helt casuel som for eks Lord of the rings online eller noe andre? fra begynnelsen Kom gjerne med andre forslag. Snakkes Lenke til kommentar
technicality Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 hva innebærer så å spille dette casually ? Lenke til kommentar
Moridin82 Skrevet 21. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2013 (endret) Ja si det hehe. kommer jo litt ann på men ikke ta helt som hardcore hvertfall har bare lyst og begynne på nytt og i et mmo alltid lyst og prøve lords of rings online men alldri hatt noen guildmates som har spilt det så tenkte jeg kunne finne noen her som har lyst til begynne.kan spille veldig mye. men har kun lyst og spille sammen med en eller flere hele tiden. Men kunne tenkt meg også og spille EQ2 spilt litt av det på release så man jo også Vanguard. Endret 21. februar 2013 av Moridin82 Lenke til kommentar
technicality Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Ah, hmmm vel, Selv har jeg ikke så mye tid til å game utenom ett par runder med LoL i ny og ne,men var nysgjerrig på hva du mente så tenkte jeg kunne spørre Ta deg en titt på linken jeg har lagt til...vet ikke hvor bra siden er men hvem vet,inkludert her såklart lykke til http://www.gamersparadise.no/lobby/ Lenke til kommentar
Moridin82 Skrevet 21. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2013 Takk kan jo se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå