Øystein.F. Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 BioWare har kunngjort aller siste dose med ekstrainnhald. Les hele saken Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 DLCene til mass effect hadde vært langt mer firstende om man slapp bedritne "bioware points" AtW 3 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Etter Extended Cut, Leviathan og Omega er jeg rimelig skeptisk til denne DLCen, men jeg kommer sannsynligvis til å kjøpe den likevel. Jeg har et lite håp om at Bioware endelig har lært hva de gjorde feil i de forrige DLCene og ME3, men det er nok mer sannsynlig å forvente at det vil være like skit som Omega og Leviathan var... Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 "Utvidinga er den største BioWare har gjort, og blir så stor at den må delast i to bitar." Kan. Så stor at den kan delast i to bitar. 6 Lenke til kommentar
Crext Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Jeg blir ikke lei av at hver gang en forteller om det neste spillet i Mass Effect serien så slenger en på "som IKKE handler om Shepard", understrek. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Bryr folk seg om disse DLC-ene? Personlig har jeg null interesse av flere, korte og intetsigende utvidelsespakker. Hadde de kommet med én stor pakke hadde jeg nok kjøpt, men gidder ikke disse småtingene, og har ikke inntrykk av at mange andre er det heller. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 "Utvidinga er den største BioWare har gjort, og blir så stor at den må delast i to bitar." Kan. Så stor at den kan delast i to bitar. Her er det snakk om at DLCen overstiger maksgrensa for hva Microsoft tillater, så da er nok må riktig ord likevel. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Syns Leviathan var et ok dlc. Ikke Lair of the Shadow broker bra, ingenting når det. Omega derimot var umåtelig kjedelig og kostet alt for mye, samme med det her egentlig. Har dog et håp som Arni over meg nevner. Et håp om at de har lært og at det blir bra. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Shadowbroker, arrival, stolen memory, overlord og firewalker var gode DLC'er i mass effect 2 IMO, firewalker var mest en morsom tvist og litt morsom platform gaming i settingen til spillet mens de andre føler jeg at forbedret historien i spillet. Favorittene mine var helt klart lair of the shadow broker though, flott at vi fikk litt mer historie med liara i spillet, ble liksom så amputert når alt man gjorde var å slå av en prat på kontoret hennes liksom, hun var jo en relativt stor og viktig karakter i 1'ern. De eneste DLC'ene jeg har spilt i ME3 er from ashes (som helt klart burde være del av core-spillet og extended cut som IMO var litt ekstra møl på slutten uten noen spesiell substans. 1 Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 har bare spillt me2 og det var et knall spill. brukte 60 timer på det og føler ikke noe behov for me1 eller me3.. reddet kolonistene og end of story... Lenke til kommentar
w0nderCHiN Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Vær så snill! Bruk heller et bilde av Shepard i samme positur, ikke av hun emo-dama!!!!:`( Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Vær så snill! Bruk heller et bilde av Shepard i samme positur, ikke av hun emo-dama!!!!:`( Bioware har bestemt hvem Commander Shepard er, ikke du eller jeg som spillere. Lenke til kommentar
w0nderCHiN Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Bioware har bestemt hvem Commander Shepard er, ikke du eller jeg som spillere. Men Bioware har alltid operert med den mannlige figuren av Shepard i nesten alle gameplay/promotion videoer jeg har sett. Er det ikke litt rart da å skifte frontfigur for en artikkel/-er? Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Med Mass Effect 3 begynte de også å bruke den rødhårede dame-Sheparden du ser her. Det var jo en avstemmning om hvordan hun skulle se ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå