MorganGaming Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Jeg tenker på og roote min galaxy s2 og har et spørsmål. Hvis jeg rooter, endrer det noe bortsett fra at jeg får "admin"? (Aner ikke hva ellers jeg skal kalle det) Lenke til kommentar
technicality Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Garantien detter bort. og diverse muligheter blir da tilgjengelig for deg...mest vanlige er andre firmwares og muligheten til å fjerne apps som vanligvis ikke kan slettes og vet at en del og gjør det for å kunne overclocke og underclocke telefonen for å få den til å yte bedre/bruke mindre strøm Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Det er viktig å nevne at selv om du kanskje mister garantien, så endrer ikke dette på reklamasjonsretten din. Kort oppsummert: Hvis det skulle skje noe galt med telefonen din innen 5 år fra kjøp så dekkes dette av Samsung. Unntaket er selvsagt hvis dette er selvpåført (knust, mistet, misbrukt), inkl at det skulle komme av at du rootet telefonen. Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 21. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2013 Men sånn ellers vil alt fungere som stock? (Ringe,sms osv. osv.) 1 Lenke til kommentar
technicality Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Men sånn ellers vil alt fungere som stock? (Ringe,sms osv. osv.) Bare rooter du gjør det ingen forandringer på telefonens funksjonalitet... alt fungerer som det skal. Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 21. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2013 Ok, takk for hjelp skal gjøre det for og overclocke telefonen så den får litt bedre ytelse i gta 3 og vice city Lenke til kommentar
Ali I Hagen Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Ok, takk for hjelp skal gjøre det for og overclocke telefonen så den får litt bedre ytelse i gta 3 og vice city Min er ikke overklokket klarte fint å spille GTA Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 1. april 2013 Forfatter Del Skrevet 1. april 2013 Min er ikke overklokket klarte fint å spille GTA ja, den klarer gta uten overclock, men med så går det litt mer smooth Lenke til kommentar
TRL Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Sånn bare for å følge opp som en skikkelig noob: Rooting endrer bare tilgangen på / til telefonen og endrer ellers ikke på systemet, filer og innstillinger? Vil man da kunne oppdatere programmer og system som før? Har lenge gått og tenkt på å roote min S Galaxy S3 slik at programmet Tasker skal få lov til å endre GPS status og andre ting den ikke får nå, men har vært en smule skeptisk/engstelig. Fikk en stund også følelsen av at rooting betød å legge inn ny rom, men det har jeg skjønt at det ikke betyr? Trond Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Rooting behøver ikke endre på noen ting annet enn tilgangen nei. Om man ønsker å legge inn andre ROM er det en helt annen sak 1 Lenke til kommentar
TRL Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Du skulle ikke ha tips om noen gode veiledninger i emnet for en Galaxy S3? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-peolQalf Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 gå til forum.xda-developers.com og søk på Galaxy s3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå