Mazå Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Hei, vet ikke om dette er rett plass å spør om, men gjør det alikavell siden jeg ikke vet hvor jeg skal poste det. Litt info om oppgaven min: Har da et prosjekt der jeg skal lage et lite klipp i after effects på max 1 minutt. Det skal vise forskjellige "yrker" kan man si. Alt av arbeidet er laget i Adobe Illustrator/Photoshop. Problemet mitt ligger i Adobe After Effects. Det som er planen min er at en figur skal gå/springe framover, hoppe over noen kasser, så spretter der opp noen tekster/nytt bilde laga i photoshop. Er nybegynner i after effects da. Spørsmål: Så det jeg lurer på er hvordan får jeg ting/figurer til å flytte på seg i after effects? Hvordan få et nytt bilde som spretter opp når den figuren kommer/hopper på kassen? Takk på forhånd Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 (endret) Sjå om desse videoane, meir spesifikt nummer 3, kan vere til nytte. Redigert: Om du kikker i sticky-tråden om PPro og AE finn du lenkjer til eit par andre sider med læringsvideoar. Endret 21. februar 2013 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå