Hurlumhej Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Hei, bygde min første pc på mange år i dag og har gått smertefritt til nå. Fikk en win7 av broren min og brant filen ut på dvd plate men når jeg starter pc'en registrerer den ikke noe plate, står bare at jeg må endre boot device og sette inn en cd. Har prøvd alle som kommer opp på listen men ingen reaksjon. Noen med løsning? Lenke til kommentar
oddsmurf Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Pass på at kablene til CD rommet sitter godt i begge ender. Hvis ikke det funker, prøv en annen SATA port og en annen kabel. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Hvordan brant du den filen til DVD'en og hvilket program brukte du? Hvis det var en iso fil, kan du ikke bare brenne den rett til en DVD, da vil det ikke funke da del vil kun bli f. eks. win7.iso. Har du et program som f. eks Nero Burning Rom eller CDBurnerXP skal det holde og dobbelklikke på iso filen og den bør da bli brent på korrekt måte til DVD'en. Lenke til kommentar
Hurlumhej Skrevet 21. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2013 Hvordan brant du den filen til DVD'en og hvilket program brukte du? Hvis det var en iso fil, kan du ikke bare brenne den rett til en DVD, da vil det ikke funke da del vil kun bli f. eks. win7.iso. Har du et program som f. eks Nero Burning Rom eller CDBurnerXP skal det holde og dobbelklikke på iso filen og den bør da bli brent på korrekt måte til DVD'en. Tror nok dette er løsningen, skal prøve å brenne på en annen måte nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå