Arodem Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Men Sony streber etter å finne en løsning. Les hele saken Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Det kommer vel. Det har aldri vært et løfte heller så det er eventuelt en bonus 1 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Ikke noen overraskelse, men vi kommer uten tvil til å få løsninger på dette. Nå begynner Sony å se hvor "tullete" det var med Cell, siden overgangen til vanlig arkitektur blir problematisk. Lenke til kommentar
norgi Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Så blir vel PSN for PS3 tatt ikke veldig lenge etter at PS4 er oppe å går. Er glad jeg kjøpe så lite som mulig via psn da. 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Hvem vill spille gamle spill på en ps4? nope ,,, new gen new games 2 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Hvem vill spille gamle spill på en ps4? nope ,,, new gen new games Nå har man ivertfall en grunn til og blåse støvet av Ps3 om 10 år og mimre haha. Men dette blir fikset helt sikkert. Denne Gaikai tingen trur jeg vil bli ganske nyttig når de får det til og funke. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Var aldri noe jeg tenkte de kom til å gjøre i og med PSN innholdet ditt nå hører til PS3, men gode nyheter er dette uansett, og problemet høres ut til å være genuint og ikke noe inntjenings stunt. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 (endret) Må si jeg blir litt irritert hvis ingen av de nærmere 100 PSN spillene jeg har kjøpt kan tas med videre. Men fortsetter de med PS+ i samme stil som nå så er det viktigere egentlig. Har kjøpt lite siden jeg ble medlem. Endret 22. februar 2013 av Sir-Allistair Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 En stund etter at PS4 er ute vil støtten for PS3 fjernes. Det vil si at alt som er kjøpt via PSN da blir borte for evig og alltid, om noe skjer med det som måtte være lagret på den gamle konsollen. Her er problemet med digital nedlasting. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Dere kjøper, men Sony kan fjerne det når de måtte ønske. Skummelt. Konsoller, på lik linjen med Steam går over til det jeg kaller et marked for leie av digitale lisenser. Når dere laster ned noe fra Steam, samtykkes det samtidig om at skulle noe skje med Steam i fremtiden, vil det dere har betalt for fjernes. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 (endret) Dere kjøper, men Sony kan fjerne det når de måtte ønske. Skummelt. Konsoller, på lik linjen med Steam går over til det jeg kaller et marked for leie av digitale lisenser. Når dere laster ned noe fra Steam, samtykkes det samtidig om at skulle noe skje med Steam i fremtiden, vil det dere har betalt for fjernes. Visst et firma skulle gå konkurs så ville de ha laget en ordning hvor du kunne lagre alle disse spillene før de forsvant, Din overdrivelse er sjokkerende.. Endret 27. februar 2013 av Realzi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå