brukerfeil Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Noen som vet hvordan jeg kan få Hærens revelje som vekkeklokke (på mobilen)? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 http://www.zedge.net/ringtone/589818/ 1 Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Kommer vel helt an på mobilen? Last den ned som MP3-fil fra et eller annet sted, og velg "bruk som ringetone" eller noe lignende, så skulle det være i boks... Lenke til kommentar
brukerfeil Skrevet 21. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2013 Samsung S3 :-) Spørsmålet var vel egentlig hvor eller hvordan jeg kan finne det som mp3-fil. Bruk som ringetone-delen forstår jeg, men jeg sliter med å finne riktig filformat og hvor jeg kan laste det ned. Ha-ha! Er det f.eks mulig å få et YouTube-klipp konvertert til mp3-fil? ( .) (Gjerne le hvis spørsmålet er komisk, PC og slike ting er ikke direkte.. mitt felt. Haha!) Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Du finner en trompetrevelje (engelsk:reveille) her: http://bands.army.mil/music/buglecalls/reveille.asp Start eventuelt en ny tråd hvis du trenger hjelp til å få filen inn på telefonen. Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 En lyd jeg aldri hørte ILA egen tid i grønt.... Slageren hos oss var en bjelle laget av en granathylse og noe annet fanteri som sikkert kunne høres 3 km i motvind. Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Spørsmålet var vel egentlig hvor eller hvordan jeg kan finne det som mp3-fil. Lette litt rundt på wikipedia og andre steder, og fant mange linker til en norsk utgave (i WMA-format), framført av HMKG, men linken (som gikk til mil.no) funker ikke lenger... Send en mail til web-admin i Forsvaret? (wikipedia) (under "external links", nederst) (Google-søk) Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Samsung S3 :-) Spørsmålet var vel egentlig hvor eller hvordan jeg kan finne det som mp3-fil. Du finner jo en mp3-fil på linken jeg la ut. Lenke til kommentar
brukerfeil Skrevet 22. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2013 Ja, men understreket bare hva spørsmålet var, siden det var noe uklart. Takk Isbilen, - nå er ønsket oppfylt. :-) Gjorde akkurat det samme, men siden mil.no er lagt ned, som du nevner, så ble det litt vanskelig å få tak i. Fikk løst det likevel, takk uansett! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå