Gå til innhold

Wii vs Wii u

Cho-san

Anbefalte innlegg

Heisann.

Har ein liten plan om å lage gamer (I alle fall litt) av madammen. Ho som ein del andre jenter liker ikkje pc-gaming og gaming generelt og trenger derfor å mjukast opp litt. Ho er veldig glad i Mario o.l, so eg tenkte at Wii må vere heilt perfekt.

Problemet er at eg er litt ute av nintendo verden. Har spelt ein del Wii og veit korleis det fungerer, men no er den "nye" Wii U her og er ikkje heilt med på forskjellene.

Ser at den no har ein rimleg svær kontroll (som kan brukast uten tv?). Er det framleis mulig å bruke dei litt meir hendige avlange kontrollane til Wii? Ser for meg at dei er litt betre å bruke til motion games?

Rekner med at det framleis går an å laste ned gamle spel?

Er det nokon som har erfaringer med å kjøpe Wii U, utanfor norge og så skifte språk osv? Veit at nintendo har litt rare syn på copyright osv inni mellom.

Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilke kontroller som støttes av WiiU avhenger av spill. Spill som New Super Mario Bros. U støtter både den nye store kontrolleren og de gamle Wiimotene (de avlange). På noen spill kan spiller 1 bruke den nye store kontrolleren og spiller 2-5 bruke de Wiimotene, som for eksempel i spillet Nintendoland.

Virtual console til Wii U med nedlasting av gamle spill er på full fart til Wii U. Spillbiblioteket vil øke ettersom tiden går.

Amerika, Japan og Europa har forskjellige regioner på spill og hardware, og du kan ikke bestille konsoll fra for eksempel USA til spill kjøpt her i landet. De fleste spill i Norge kommer med engelsk tekst og tale.

Endret av almazy
Lenke til kommentar

Høyres veldig bra ut :)

Studerer i Polen og har derfor tenkt å kjøpe den her, derfor eg lurte på om det var noko region avgrensing. Men so lenge det er innanfor EU burde det gå greit.

Spørsmålet var eigentleg om ein fekk det over på engelsk tekst (Har ikkje noko behov for å ha noko som helst på norsk).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...