Mr Burns Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Molex lager drøssevis av plugger og kontaktmateriell. Kan noen si meg hva den som jeg bruker til å feste vifteledningen heter? Sjekk www.molex.com så ser du hva jeg mener... Lenke til kommentar
ragstian Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Hei. Som du selv har funnet ut er en molex plugg ikke en molex plugg men tusenvis av forskjellige plugger. I PC-sammenheng har molex plugg vært firepins plugg fra powersupply til disk enheter. Floppy connectoren er betegnet berg connector eller mini-molex. CPU og kabinett vifte plugg er i "molex kk" serie plugger. Du kan finne dem på: http://www.no.rs-components.no Søk på "molex kk" og vis resultatet som bilder. Her finner du også molex dele nummer. Viften bruker "3 pins header" og "socket housing". I tillegg trenger du "2.54mm pitch KK Crimp Terminal". For å feste disse til ledning trenger du også krympeverktøy. Good Luck. Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 16. september 2003 Forfatter Del Skrevet 16. september 2003 Glimrende! Jeg skal lage et kontrollerkort for vifter med mer, så er det greit å vite hva som skal festes i hva. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå