mariochelito Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 (endret) Takk for hjelp Endret 21. februar 2013 av mariochelito Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Hva er det du ikke forstår? Forventer du, som Flin spurte i den forrige identiske tråden du lagde, at vi skal gjøre leksene dine? 2 Lenke til kommentar
mariochelito Skrevet 21. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2013 Hva er det du ikke forstår? Forventer du, som Flin spurte i den forrige identiske tråden du lagde, at vi skal gjøre leksene dine? Nei , jeg forvente ikke at dokker gjør leksene mine , men kan dokker bare forklar hvordan skal jeg gjøre dette. Hvis der er mulig Takk uansett Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 (1/2)mv^2 = mgh Prøv no. 2 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Eg går ut frå at du tar eit fag ifm. med oppgåvene. Då må du ha lært eit eller anna. Dersom du er fullstendig blank burde du kanskje lese meir først. Sjå på eksempeloppgåver. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå