Arodem Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 (endret) Sony har kapret Braid-skaperens neste spill. Les hele saken Endret 21. februar 2013 av Arodem Lenke til kommentar
Erik Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Spillhistoriekyndige husker kanskje at Blows forrige spill, Braid, først dukket opp på Xbox 360, og at det tok en god stund før spillet ble tilgjengelig på PlayStation 4 og Windows. Er ikke rart at det tok langt tid siden PS4 ikke er ute ennå 1 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Dette må vel være en kraftig "blow" for MS. 1 Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Visuelt er det helt knall, men er litt usikker på om jeg har tålmodighet for sjangeren. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Dette må vel være en kraftig "blow" for MS. Windows er vel fortsatt MS så vidt jeg husker. Bra spillet kommer samtidig til PC. Må vel være en kraftig "blow" for konsollene. Håper arkitekturen i PS4 gjør at det blir færre eksklusive spill, og at porteringer kanskje blir litt bedre enn det har vært. Forøvrig en ganske misvisende overskrift når den desidert største "konsollen" og PC får det samtidig. Spillet ser forøvrig meget interessant ut! Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Ser spennende ut. Mulig det blir kjøp om/når det kommer til PC. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 21. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2013 Er ikke rart at det tok langt tid siden PS4 ikke er ute ennå Takk. Har fikset nå. Synes 4-tasten sitter for nært 3-tasten. Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 (endret) Braid var et genialt spill så dette har vært på radaren min en stund, fikk en fin følelse av myst når jeg så traileren. Så lenge det kommer ut på windows samtidig som ps4 kan det vel knapt kalles eksklusivt, noe som er bra da resultatet slike håpløse "konsollkriger" kun er noe vi forbrukere taper på. Endret 21. februar 2013 av Wrathmont Lenke til kommentar
thomba14 Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Myst inspirert much? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå