FenrisC0de Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Jeg har et stort problem her, et skole prosjekt (en .doc fil) som jeg tok 3 backups av, 1 på hver hardisk og en på en USB stick.. og alt funka fett. Også nå plutselig er det helt rart, får nå står det masse rare tegn der istedet, både i Word og wordpad. Og den sier noe med formatering osv.. det er bare masse rare symboler og stæsj, og det er rart siden det er den samme filen på 3 steder.. plz hjelp! Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Bruker du samme versjon av word programmet til å åpne det med som det du brukte til å skrive disse .doc filene? Lenke til kommentar
enden Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Hvis det er ren tekst og ikke masse fancy ms proprietær stæsj du skal lagre så bruk .rtf (rich text format) når du lagrer Sorry at jeg ikke kan være til mer hjelp, men synes det var et viktig tips til fremtiden Lenke til kommentar
eught Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Vel, en kompis av meg presterte å sende meg en .doc fil som var temp-filen Word lager mens du arbeider med det. Det jeg synes er merkeligst er at han ikke reagerte på at filen hadde et navn lignende ~$bogagrg.doc . Men til saken, da jeg prøvde å åpne den, fikk jeg bare masse rare tegn som du beskriver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå